איחוד האמירויות הערביות עם ילדים

הכל על חופשה באיחוד האמירויות הערביות עם ילדים

עד לפני כמה שנים ביקור באיחוד האמירויות הערביות עם ילדים היה נשמע כמו חלום רחוק. כיום מדובר על מציאות ברת קיימא, כל משפחה ישראלית יכולה לטוס לאיחוד האמירויות. אם אתם מתכננים טיול לדובאי, לאבו דאבי או לכל עיר אחרת – זה המדריך בשבילכם. מדריך מקיף שיסביר לכם כיצד למצות את החופשה המשפחתית במדינה הזו.

אייקון אבו דאבי

אבו דאבי

איחוד האמירויות הערביות

אייקון דובאי

דובאי

איחוד האמירויות הערביות

איחוד האמירויות הערביות לילדים - טיפים שימושיים

  1. התייעצו עם הילדים אילו אטרקציות ופעילויות תהיינה הכי מתאימות להם. חופשה באיחוד האמירויות הערביות עם ילדים צריכה להיות כזו שתפורה בדיוק למידותיהם, על כל המשתמע מכך.
  2. הכירו את חוקי המדינה, בכל זאת מדובר על מדינה מוסלמית שלא דומה למדינות האירופאיות. אך חשוב להדגיש כי איחוד האמירויות הערביות אינה מסוכנת עבור המשפחה הישראלית.

כמה מילים שכדאי ללמד את הילדים

מילה תרגום הגייה אנגלית
סלאם שלום sah-lahm
מע א-סלאמה להתראות mah-ah es-sah-lah-mah
שוכרן תודה shook-ran
נעם כן nah-am
לא לא lah

מסלול עם ילדים באיחוד האמירויות הערביות

את איחוד האמירויות הערביות נהוג לחלק לשני מסלולי טיול מומלצים עם ילדים. המסלול הפופולארי יהיה ביקור בדובאי העיר הכי מתוירת במדינה. בדובאי תוכלו להסתובב במרכזי קניות הומי אדם ולעלות על המגדל הגבוה בעולם הבורג' ח'ליפה. אפשרות נוספת תהיה ביקור באבו דאבי, שגם היא זוכה לאהדה רבה בקרב הישראלים. חופשה באבו דאבי תהיה חופשת בטן-גב בה הילדים יוכלו לבלות שעות ארוכות במתקני המלון.

איחוד האמירויות הערביות עם ילדים בקיץ (יוני, יולי, אוגוסט)

בחודשי הקיץ מזג האוויר באיחוד האמירויות הערביות יהיה מאתגר למדי. אנו מדברים על טמפרטורות שיכולות לחצות את רף ה-40 מעלות בחלק מימות השבוע. האם זה אומר שהמשפחה הממוצעת אינה יכולה לבקר באיחוד האמירויות בחודשי הקיץ? ממש לא. מה שכן יהיה עליכם לתכנן את הטיול בצורה מיטבית כדי שתוכלו להסתובב בחופשיות למרות מזג האוויר הלוהט.

איחוד האמירויות הערביות עם ילדים בחורף (דצמבר, כריסמס)

עונת החורף היא עונה טובה לביקור באיחוד האמירויות הערביות בגלל שמזג האוויר לא גשום למדי. זה נכון שיכולים לתפוס אתכם מספר ימים גשומים, אך הסבירות לכך תהיה יחסית נמוכה. בו בזמן תוכלו לשוטט ברחובות העיר בחופשיות בשונה מעונת הקיץ החמה. עם זאת העונה האולטימטיבית לביקור באיחוד האמירויות תהיה עונת המעבר הסתיו או האביב.

איחוד האמירויות הערביות עם ילדים קטנים

לילדים קטנים יש המון מה לעשות באיחוד האמירויות הערביות, בכל זאת מאות מיליוני תיירים פוקדים את המדינה. מה תוכלו לעשות עם ילדים קטנים באיחוד האמירויות? פארק השעשועים המקורה באבו דאבי של האחים וורנר יכול להיות בחירה מעולה. מדובר על פארק בו ישנם המון מתקנים מיוחדים שמתאימים בין היתר לילדים קטנים. אפשרות נוספת תהיה ביקור בפארק המים אטלנטיס בדובאי שגם הוא אידיאלי עבור ילדים גילאים נמוכים.

איחוד האמירויות הערביות עם ילדים גדולים (מתבגרים)

אם אין לכם ילדים קטנים בבית, ככל הנראה הילדים כבר גדלו והפכו להיות למתבגרים. מתבגרים נהנים מאוד באיחוד האמירויות הערביות, בכל זאת הם מבינים את העושר ואת ההדר. אז מה תוכלו לעשות עם מתבגרים באיחוד האמירויות? ביקור באקווריום של דובאי יכול להיות מהנה מאוד, על הדרך המתבגרים יכולים לעשות סיבוב קניות בקניון הסמוך. אפשרות נוספת היא טיול ג'יפים ספארי בחולות מדבר אבו דאבי שמאפשרים להשיג תמונות חסרות תקדים.

שאלות נפוצות על איחוד האמירויות הערביות עם ילדים

קשה מאוד להעריך כמה מוציאה כל משפחה במהלך טיול באיחוד האמירויות. כפי שאתם מבינים לכל משפחה יש סטנדרטים שונים, דבר שמשפיע בין היתר גם על ההוצאה המשפחתית. עם זאת ניתן להעריך כי משפחה ממוצע תוציא בכל יום בין 300 עד 500 דולר.
לא סתם איחוד האמירויות הפכה להיות ליעד מועדף על משפחות רבות בישראל ובעולם כולו. מדובר על המדינה היחידה בעולם שמציעה קדמה וטכנולוגיה לצד אותנטיות ערבית. עבור הישראלים זוהי הזדמנות חסרת תקדים להיחשף אל אחת המדינות המיוחדות ביותר שקיימות בעולמנו.
בני המשפחה ירצו לחוות את איחוד האמירויות בצורה הכי טובה שיש, אך עדיין קיימות מגבלות שונות. אנו מציעים לבקר במדינה בין שלושה עד חמישה ימים כדי לחוות אותה כמו שצריך. משפחה שיכולה להרשות לעצמה להגיע לשבעה ימים זה בהחלט יכול להוסיף ולאפשר ביקור בשתי ערים באותה החופשה.

תפריט נגישות