המלצות לטיול בנורבגיה עם הילדים

מתכננים טיול משפחתי לנורבגיה? צפויה לכם הרפתקה בלתי נשכחת! התכוננו להיות מהופנטים מנופים עוצרי נשימה, תרבות עשירה ושפע של פעילויות המותאמות לילדים בכל הגילאים. מערים מקסימות ועד פלאי טבע מעוררי כבוד, נורבגיה מציעה מגוון יעדים מושלמים למשפחות המחפשות ליהנות וליצור זיכרונות בלתי נשכחים. אז אם אתם טסים לנורבגיה עם ילדים, הנה כמה המלצות לחופשה משפחתית מושלמת:

אוסלו – הבירה השוקקת

התחילו את המסע שלכם באוסלו, עיר הבירה של נורבגיה ובה אינספור אטרקציות ידידותיות לילדים. תוכלו לבקר במוזיאון ספינות הוויקינגים כדי לחזות בכלי שיט עתיקים שנשמרו היטב, לחקור את המוזיאון הנורבגי לתולדות התרבות, בו ילדים יכולים לחזור אחורה בזמן ולגלות כיצד נראו החיים הנורבגיים המסורתיים. אל תחמיצו את התערוכות האינטראקטיביות במוזיאון הימי הנורבגי ובמרכז המדע של אוסלו, אשר ודאי יעוררו עניין אצל ילדים צעירים.

ברגן – שער לפיורדים

צאו לנסיעה ברכבת, ותהנו מנוף ציורי מרשים כל הדרך מאוסלו לברגן. ברגן זו עיר חוף מקסימה השוכנת בין פיורדים מדהימים. כשתגיעו לשם צאו לטיול נינוח לאורך רציף בריגן Bryggen העתיק, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, ותנו לילדים שלכם לטבול את עצמם בהיסטוריה של האזור אשר קיימת כבר מעל 900 שנה. להרפתקה ידידותית למשפחה, עלו על הרכבל כל הדרך להר פלויאן (Mount Floyen), שם מחכים לכם נופים פנורמיים של הסביבה. תוכלו גם לבקר במוזיאון בריגן ההיסטורי או בגן הבוטני שנפרש על פני שטח של כ- 500 דונם.

טרומסה – הרפתקאות ארקטיות

אם אתם מעוניינים ליהנות מהרפתקה אמיתית סעו צפונה לטרומסה, הידועה כשער לאזור הארקטי, ותספק לכם חוויה משפחתית ייחודית. תוכלו להצטרף לטיול מרתק במזחלות כלבים בנופים מושלגים או לסיור מודרך של צפייה בלווייתנים כדי לפגוש מקרוב יונקים ימיים עצומים. לטוויסט חינוכי, בקרו במרכז החוויתי הארקטי של פולריה Polaria, אטרקציה לכל המשפחה בה הילדים יכולים ללמוד על חיות הבר הארקטיות, כמו גם על שינויי האקלים, באמצעות תערוכות אינטראקטיביות, וליהנות מפעילות מיוחדת של האכלת כלבי ים.

איי לופוטן – מגרש המשחקים של הטבע

ישנן משפחות וישנן משפחות, אם אתם מהסוג שמחפש הרפתקה אמיתית בחוץ, סעו לאיי לופוטן, גן עדן של הרים טרשיים, כפרים דייגים ציוריים וחופים בתוליים. תוכלו ליהנות יחד בארכיפלג משייט קיאקים במים הצלולים, לצפות בתופעות טבע כמו הזוהר הצפוני או לדוג. אקווריום לופוטן מציע הצצה מרתקת אל המערכות האקולוגיות הימיות של האזור, הוא כולל בריכות מגע ותצוגות אינפורמטיביות המתאימות במיוחד לחוקרים צעירים.

ייראנגרפיורד – נוף מלכותי

ייראנגרפיורד הוא פיורד באורך 15 ק"מ הנמצא במחוז מרה ורומסדל, והוא מוגן על ידי אונסק"ו. הוא נחשב לאחד מפלאי הטבע האייקונים של נורבגיה, בזכות מימיו הכחולים, פסגות ההרים המושלגות, מפלי המים השוצפים והצמחייה הירוקה. תוכלו לשוט דרך הפיורד ולחזות בכל היופי הזה, וגם לפגוש חיות בר מקומיות, כלבי ים וחיות נוספות. אפשר גם לצאת לשייט קיאקים מודרך או ליהנות מטיול לאורך הדרכים המפותלות של ולעצור בנקודות תצפית כדי ללכוד הזדמנויות צילום פנורמיות.

סוגנה פיורד – מלך הפיורדים

אם בפיורדים עסקינן, מומלץ לבקר בפיורד הגדול והעמוק ביותר בנורבגיה המציע אינסוף הזדמנויות להרפתקאות משפחתיות – סוגנה פיורד. עלו על רכבת פלאם למסע ציורי חובק נופים עוצרי נשימה, בו תזכו לראות מפלים שוצפים ועמקים שופעים. במסגרת הטיול בפיורד ניתן גם ליהנות מטיול רפטינג משפחתי או משייט קיאקים בלתי נשכח, וכך לטבול ביופי הטבעי עוצר הנשימה של הפיורד.

כל הסיבות לבקר בנורבגיה

טיול בנורבגיה טומן בחובו שלל יעדים ידידותיים למשפחות, כל אתר מציע מאפיינים ייחודיים משלו לצד תרבות, היסטוריה ענפה ופעילויות אטרקטיביות. בין אם אתם חוקרים את הרחובות התוססים של אוסלו, משייטים דרך פיורדים ארוכים ומרשימים או נהנים מהפלאים הארקטיים הטבעיים, כל אחד מבני המשפחה יוכל למצוא חוויה שיאהב וייהנה ממנה. אז ארזו מזוודות, אספו את ההרפתקנים הקטנים שלכם, וצאו למסע בנורבגיה אשר ייחרט לכם בזיכרון.

תפריט נגישות