מחזמר בלונדון – האפשרויות הכי טובות

סצנת מחזות הזמר בלונדון היא הטובה ביותר בעולם – ההפקות מרשימות ברמתן, השחקנים והזמרים הם מהשורה הראשונה והחוויה הכללית היא בלתי נשכחת. אם אתם מגיעים לביקור בלונדון, צפייה במחזמר תהיה אחד האירועים המדהימים והמרגשים ביותר- בדוק.

בשנת 2024 הגיעו כמה מחזות זמר חדשים ומרעננים לבירה האנגלית וכמובן שהקלאסיקות הוותיקות ממשיכות להפעים ולהדהים כבר שנים ארוכות. בואו נסקור את 10 מחזות הזמר הכי מומלצים:

מלך האריות

הפקה מפוארת של סרט האנימציה האהוב מבית דיסני עם מוזיקה מקורית של אלטון ג'ון ותלבושות מהממות. כל המשפחה תאהב את הסיפור המוכר והמרגש שמתעורר לחיים על הבמה בצורה מרשימה.

ספר המורמונים

קומדיה מוזיקלית סאטירית מבדחת וקצבית על שני מיסיונרים צעירים שנשלחים לאוגנדה. מבוסס על סאטירה טלוויזיונית מפורסמת והשירים בהצגה ממכרים. זוכה פרס טוני למחזמר הטוב ביותר.

ויקד

העיבוד המודרני והמקורי המספר מחדש את סיפור הקוסם מארץ עוץ דרך עיניה של אלפבה המכשפה הרעה מהמערב. מחזמר בינלאומי מצליח עם שירים מצוינים והפקה מרשימה.

מטילדה

עיבוד לספר הילדים הקלאסי של רואלד דאל על ילדה בעלת כשרונות ודמיון עשירים. להיט בקרב משפחות עם ילדים וגם מבוגרים ימצאו בו קסם ייחודי. שווה בהחלט את הצפייה.

מאמה מיה!

קלאסיקת מחזמרים עם להיטי ענק של להקת ABBA השוודית שתישאר אהובה לנצח. מי שאוהב את המוזיקה של הלהקה ייהנה מאוד מהסיפור הרומנטי והמצחיק גם יחד.

הנסיך הקטן

עיבוד חדש לסיפורו של אנטואן דה סנט-אכזופרי על נסיך קטן המגיע לכדור הארץ ולומד על חיים ואהבה. מחזמר מרגש ומלא הומור עדין עם מסרים עמוקים. מתאים מאוד לילדים ומבוגרים.

גברת דאוטפייר

מחזמר קומי וקליל המבוסס על הקומדיה הקולנועית משנות ה-90. מספר על אב המחפש דרכים יצירתיות מאוד כדי לבלות עם ילדיו לאחר גירושיו. מבטיח צחוקים רבים לכל המשפחה.

הארי פוטר והילד המקולל

לראשונה מחזמר המתרחש בעולם הארי פוטר! הסיפור החדש עוקב אחר בנו של הארי פוטר כשהוא מתחיל את לימודיו בהוגוורטס ונקלע לעלילה מסוכנת ומסתורית מאחורי קללה עתיקה.

מרי פופינס

גרסה מוזיקלית מהנה ועכשווית לספר הילדים האהוב על האומנת מרי פופינס שמשלבת ריקודים ושירים מרשימים. בידורי, קולע ומצחיק לכל הגילאים.

ג'רזי בויז

מחזמר חדש ומלהיב המספר על להקת החברים שיצאו מהעיירה הקטנה וכבשו את העולם עם המוזיקה הייחודית שלהם. שיריהם האהובים וסיפורם המרתק יקרב את הצופים אל הבמה.

אלו רק חלק מהאטרקציות שווסט אנד מציעה השנה לחובבי המחזמרים. כמובן שגם הקלאסיקות כמו "עלובי החיים" ו-"פנטום האופרה" עדיין ממשיכות לשבות לבבות.

מהם מחזות הזמר הכי ותיקים ומצליחים בלונדון?

ישנם שני מחזמרים אגדיים הזוכים להצלחה אדירה במשך שנים רבות בווסט אנד הלונדוני:

  • עלובי החיים – אחד המחזמרים האהובים והמצליחים בהיסטוריה, על פי ספרו של ויקטור הוגו. הועלה לראשונה בשנת 1985 ועדיין פופולרי מאוד.
  • פנטום האופרה – קלאסיקת ענק עם המוזיקה המזוהה שרצה מאז 1986. ממשיך למשוך קהל רב ולא מאכזב.

חוויית צפייה במחזמר בווסט אנד של לונדון היא אירוע תרבותי יוקרתי שנחשב לאחד הבילויים הטובים והמומלצים ביותר בעיר. הפקות מפוארות עם משחק, שירה וריקודים מעולים. סצנת המחזמרים פשוט מושלמת.


הנה המשך נוסף לכתבה על המחזמרים הטובים ביותר בלונדון:

האם כדאי לצפות במחזמר בלונדון?

התשובה לכך היא חד-משמעית כן! צפייה במחזמר בבירה האנגלית היא חוויה תיאטרלית מהשורה הראשונה שכדאי מאוד לחוות.

ראשית, מדובר בהפקות מפוארות ביותר, שמושקעים בהן מיליוני דולרים. התלבושות, התפאורה והאפקטים החזותיים הם עשירים ומרשימים, בדיוק כמו בהפקות הגדולות בברודוויי.

שנית, רמת המשחק, השירה והריקודים היא גבוהה ביותר. מדובר בשחקנים, זמרים ורקדנים מוכשרים ביותר.

ולבסוף, מחזמר בלונדון היא חוויה כללית מרוממת – החל מהתרגשות ההגעה לתיאטרון ועד התשואות הסוערות בסוף ההצגה. האווירה היא חגיגית וחשמלית. אם אוהבים תיאטרון מוזיקלי, זה בהחלט שווה כל שקל.

תפריט נגישות