הארי פוטר בלונדון – המדריך המלא

לונדון היא יעד חובה למעריצי הארי פוטר, תוכלו למצוא בה מגוון סיורים, אטרקציות וחוויות שמעירים לחיים את עולמם הקסום של סדרת ספרי וסרטי הארי פוטר. גם אם אתם מעריצים מושבעים או פשוט מחפשים דרך מגניבה לחקור את העיר, אין ספק שתמצאו משהו מגניב לראות ולעשות.

כאחת הדמויות הספרותיות הבולטות ביותר של בריטניה, הנער ששרד (הארי, למי שלא בעניינים) הטביע את חותמו על הבירה האנגלית. ולמרבה הצער, למרות שלא תוכלו לבקר בהוגוורטס בלונדון, עדיין אפשר למצוא המון חוויות הארי פוטר בעיר. הכנו לכם רשימה של כל חוויות הארי פוטר שאסור לוותר עליהן בלונדון.

תכנון חווית הארי פוטר המושלמת בלונדון

אם אתם מתכננים טיול ללונדון כדי לחקור את עולמו של הארי פוטר, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי למקסם את החוויה.

קודם כל, חשוב להזמין כרטיסים מראש לכל סיור או אטרקציה שאתם מתכננים לעשות. ה"סטודיו תור לונדון" של האחים וורנר ו"הארי פוטר והילד המקולל" נמכרים מאוד מהר, אז מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם. אפשר גם לחסוך זמן וכסף על ידי הזמנת מנוי עם "הלונדון פאס".

שנית, שקלו את זמן הביקור. לונדון עמוסה מאוד בעונת התיירות, מה שיכול לגרום לתורים ארוכים וקהל רב באטרקציות מבוקשות. אם אפשר, כדאי לבקר "בין העונות" כדי להימנע מהמון אנשים וליהנות מחוויה יותר רגועה.

שלישית, תכננו היטב את המסלול כדי למקסם את הזמן בלונדון. יש המון אטרקציות וחוויות קשורות להארי פוטר שאפשר לבחור מהן, אז חשוב לתעדף מה אתם רוצים לראות ולעשות. כדאי להתחיל עם "סטודיו תור לונדון" של האחים וורנר כדי לראות את מאחורי הקלעים של הסרטים, ואז לחקור את אתרי הצילומים ואתרים אחרים הקשורים לסדרה, כמו הפונדק המט ליפול" והכניסה ל"משרד הקסמים". סיור באוטובוס הארי פוטר מאפשר לראות את כל האטרקציות המרכזיות, מתחנת קינגס קרוס ועד גלגל הענק של לונדון.

לסיום, אל תשכחו גם לחקור את שאר לונדון. העיר מלאה בהיסטוריה, תרבות ואוכל מדהים, אז חובה לטעום קצת מהמטבח המקומי ולבקר באטרקציות כמו המוזיאון הבריטי, מצודת לונדון וארמון בקינגהאם.

רציף 9 ו3⁄4

היכנסו לתחנת קינגס קרוס ומצאו את הכניסה המסתורית לרציף הרכבת של הוגוורטס אקספרס. זאת הנקודה שממנה התחילה המסע של כל המכשפים והמכשפות הגדולים ביותר. מעריצי הסדרה יכולים להצטלם עם עגלת המזוודות של הארי מתחת לשלט רציף 9 ו3⁄4. יש אפילו נקודת צילום מיוחדת לקוסמים צעירים. אחרי שצילמתם את התמונה המושלמת, כנסו לחנות המדהימה של הארי פוטר. תמצאו שם מזכרת מהממות. יש מגוון ענק לבחור ממנו.

סיורי אוטובוס וסיור עם בריט מובי טורס

רוצים ליהנות מהארי פוטר ובמקביל לחוות את לונדון? בריט מובי טורס מציעים לא פחות משני סיורי אוטובוס והליכה. הם יקחו אתכם מהכניסה ל"פונדק המט ליפול" ועד ל"משרד הקסמים". המסלול עובר ליד חלק מהאטרקציות התיירותיות הגדולות ביותר בלונדון – מוזיאון טייט מודרן, קתדרלת סנט פול, אזור בורו ועוד.

סטודיו תור לונדון

אם אתם מחפשים חוויה אינטראקטיבית, כדאי לבקר ב"סטודיו תור לונדון" של האחים וורנר – מאחורי הקלעים של הארי פוטר. הסיור עובר בין התפאורות, האביזרים והתלבושות ששימשו בסרטים, ונותן לכם הזדמנות לראות חלק מהאפקטים המיוחדים שהפיחו חיים בעולם הקסמים. אפשר גם לצאת לסיור הליכה בלונדון שעובר בין אתרי הצילומים ומקומות אחרים הקשורים לסדרה, כמו הפאב "פונדק המט ליפול" והכניסה ל"משרד הקסמים". למבט רחב יותר על העיר, אפשר לצאת לסיור אוטובוס הארי פוטר שעובר בכל האתרים המרכזיים, מתחנת קינגס קרוס ועד גלגל הענק של לונדון.

האולפנים הענקיים של "סטודיו תור לונדון" של האחים וורנר מזמין את המבקרים להתרשם וליהנות במשך כמה שעות. הסיור מתחיל בארון הקטן מתחת למדרגות בבית של משפחת דרסלי, עובר בין מיקומים אייקוניים כמו אולם הכניסה הגדול וסמטת דיאגון, ומסתיים בחנות מזכרותמטריפה. בעלי "לונדון פאס" זכאים לקנות חבילה בלעדית שכוללת כרטיסים לסיור והסעות למרכז לונדון ובחזרה.

וסטמינסטר

וסטמינסטר הוא לא רק אחד האזורים האייקוניים ביותר בלונדון, אלא גם מלא באתרי צילום של הארי פוטר. התחילו בתחנת הרכבת התחתית וסטמינסטר, שם הסתבך ארתור ויזלי עם המתקנים האוטומטיים ביחד עם הארי. אחר כך טיילו על גשר וסטמינסטר כדי להזכר בטיסה המרהיבה מעל בית הפרלמנט בסרט "המסדר עולה באש". אל תשכחו להקדיש זמן גם לראות את שאר האזור ואת מנזר וסטמינסטר – למרות שהם לא קשורים להארי פוטר, עדיין מאוד מעניין לראותם.

גשר המילניום

גשר הולכי הרגל מעל נהר התמזה, שהופיע בסצנת הפתיחה בסרט "הנסיך חצוי-הדם" כשאוכלי המוות הורסים אותו. הנוף ממנו אל קתדרלת סנט פול מרהיב.

שוק לדנהול

כדי להיכנס לסמטת דיאגון, לא צריך לזכור שום קוד סודי. פשוט צריך ללכת לשוק לדנהול, שהמעברים המקורים וחזיתות החנויות שלו שימשו לצילומי החוץ של סמטת דיאגון.

בית הזוחלים בגן החיות של לונדון

בואו לחקור את המקום שבו הארי גילה לראשונה את היכולת שלו לדבר עם נחשים בסרט "אבן החכמים". בית הזוחלים הוא חלק מגן החיות של לונדון, שמאכלס יותר מ-650 מינים של זוחלים, יונקים, חרקים, עופות, דגים ועוד. חובה למבקרים בעיר!

הארי פוטר והילד המקולל

אם אתם אוהבי תיאטרון, אסור לפספס את ההזדמנות לראות את ההצגה "הארי פוטר והילד המקולל" בתיאטרון פאלאס. הצגה זו, שזכתה בפרסים רבים, מספרת את סיפורם של הארי, רון והרמיוני יחד עם ילדיהם, כשהם מתמודדים עם אתגרים חדשים כמו לימודים בהוגוורטס ועולם הקוסמים הרחב יותר. ההצגה מוצגת בשני חלקים, אז חשוב להזמין כרטיסים לשניהם כדי לחוות את החוויה המלאה. שימו לב שהכרטיסים להצגה נמכרים מאוד מהר, אז חשוב להזמין מראש.

ללא קשר לאופן שבו תבחרו לחקור את הארי פוטר בלונדון, בטוח שתיהנו מחוויה בלתי נשכחת. אל תשכחו לעבור בחנות הארי פוטר ברציף 9 ו3⁄4 כדי לקנות מזכרות מדהימות מהטיול שלכם.

תפריט נגישות