המושבים הטובים ביותר במטוס כשטסים עם הילדים

טיסה עם ילדים קטנים יכולה להיות מלחיצה למדי – החל מבחירה בזמני הטיסה הטובים ביותר, דרך האפשרות לשבת יחדיו במטוס ועד להסכמה היכן לשבת במטוס – אפשר לומר בביטחון שהתיאום לא תמיד קל כפי שהוא נראה.

כאשר טסים עם ילדים קטנים, לפעמים אין ברירה אלא להזמין כרטיסי טיסה לעלות על המטוס ולקוות לטוב (כלומר, שהטיסה תעבור בלי בכי וצרחות). אבל לפני שאתם מכינים את הדרכון הישראלי או האירופי שלכם (אולי בזכות אותה אזרחות פולנית שקיבלתם), ומתחילים להזמין כרטיסים, יש כמה דברים שיוכלו להקל על הטיסה שלכם ולמנוע רוגז ומתחים.

קודם כל, הזמנת כרטיסי טיסה זמן רב מראש תאפשר לכם לבחור את המושבים המועדפים עליכם. 

הנה המלצות למושבים שיאפשרו לכם לשבת יחד כמשפחה, בהנחה שמדובר בצורת מושבים של,  3-3 או 3-3-3:

ילדים המועדים ׳לפורענות׳

אם אתם יודעים שהילד שלכם לא יהיה רגוע במהלך הטיסה, כדאי לשבת בחלק האחורי, מאחורי כנפי המטוס. הרי אזור זה כבר ממילא הכי רועש, בגלל הזמזום והרעידות של מנועי הכנף, בגלל פטפוטי הדיילות ורעשי חדרי השירותים שמאחור. כלומר, גם אם הילד יבכה, הוא לא יהווה מטרד גדול לאנשים שסביבכם. חוץ מזה סביר להניח שהמושבים מאחור לא יהיו לגמרי מלאים אז אולי יהיה לכם מזל לשבת עם מקום פנוי לידכם, מה שייתן לכם עוד קצת נוחות.

לילדים שנכנסים מדי פעם להתקפי זעם

נוסעים המעדיפים חלל שקט עם מקום מרווח יותר, משלמים בדרך כלל יותר כדי לשבת בקדמת המטוס. לכן, אם אתם יודעים שהילד שלכם יתעצבן לפעמים אבל רוב הזמן יישאר רגוע ושקט, בחרו במושב קרוב יותר לצד הקדמי, ממש לפני החלק האמצעי של המטוס, בעיקר כדי להתרחק מאותם נוסעים שבכוונה קנו מושבים בתחילת המטוס, באזור השקט.

האנשים במושבים הקרובים יותר לקדמת המטוס הם בדרך כלל אלה שנכנסים ויוצאים ראשונים. כמו כן, דיילות בדרך כלל ישרתו את השורות הראשונות לפני שיעשו את דרכן לכיוון אמצע המטוס. במטוסים רבים השירותים הם בדרך כלל מאחור. אז שימו לב, אם המושבים שלכם הם מקדימה והשירותים נמצאים הרחק מאחור, אולי דווקא תהנו מהאפשרות לקחת את הילד ׳לטיול׳ באמצע הטיסה.

מושב A, B, C, D, E או F? איך לבחור?

אם אתם בוחרים לשבת מלפנים או מאחור, זו הבחירה שלכם. אבל האם לבחור במושבי המעבר, באמצע או ליד החלון? זו כבר שאלה אחרת.

בחרו בהתאם לגודל המשפחה שלכם:

  • אם אתם שני נוסעים (הורה וילד), עדיף להזמין 2 מושבים במעבר וליד החלון. אם המושב האמצעי כבר תפוס, תמיד תוכלו להציע לנוסע להחליף ולשבת במעבר או ליד החלון. רוב הסיכויים שהוא יסכים. 
  • אם אתם שלושה נוסעים, פשוט הזמינו את שלושת המושבים בשורה, כך שאף אחד לא יישאר לבדו במושב.

נכתב בשיתוף >>  https://www.schindel.co.il/ 

תפריט נגישות