פארק אוונטורה (פורט אוונטורה)

PortAventura World הוא פארק השעשועים המפורסם והמצליח ביותר בספרד. הוא ממוקם בין העיירות וילאסקה וסאלו, במרחק של כ-100 ק"מ ממרכז ברצלונה. הפארק נחנך ב-1995.

מתחם הפארק כולל גם כמה בתי מלון, פארק מים, מגרש גולף, מועדון חוף ומרכז כנסים.

האטרקציות והאזורים של PortAventura

הפארק מחולק לשישה אזורים עם נושא (ת'מה) לכל אחד מהם:

מדיטרניה (ים תיכוני)

אזור זה מעוצב בסגנון כפר דייגים ים תיכוני. הוא כולל מופע מרשים עם מים, אורות, אש ואפקטים פירוטכניים מיוחדים. יש בו גם רכבת הרים מלהיבה בשם Furius Baco.

פולינזיה

תגלו ג'ונגל טרופי אותנטי מלא בדקלים וצמחייה סבוכה ואת הר הגעש המרשים שלו על גבי רפסודות ה-Tutuki Splash או תיהנו מריקודים מסורתיים יפהפיים של אזור זה בביצוע של להקת רקדנים מפולינזיה הצרפתית.

סין

תועברו אחורה בזמן לסין הקולוניאלית העתיקה. חלק זה של PortAventura מציע את שתי רכבות ההרים הטובות ביותר בפארק – Dragón Khan ו-Sambhala.

מקסיקו

אזור זה מעוטר במקדשים ופסלים המייצגים את מקסיקו הקולוניאלית. הוא מציע מתקנים נהדרים כמו ה-Hurakan Condor או El Diablo. El Diablo (Tren de la Mina) היא אטרקציה מקורית שתיקח אתכם דרך מכרה כסף עתיק במהירות מסחררת על גבי קרונית עץ. אם תהיו רעבים, תוכלו ליהנות ממאכלים מקסיקנים טעימים ומזמרי מריאצ'י המבצעים שירי רנצ'רה מסורתיים.

המערב הפרוע

מתחם זנ הוקם בסגנון עיירת מערב פרוע מלאה במתקנים מרגשים. תוכלו לרכב על Stampida – רכבת הרים מקורית מעץ, או לרכב על פרות בר פראיות ואז לגלוש במפל מים ענק בתוך בול עץ. המערב הפרוע כולל מסעדות אמריקאיות אותנטיות מעולות בהן תוכלו להזמין המבורגרים, נקניקיות או סטייקים מעודנים.

SésamoAventura הוא מתחם המיועד לילדים צעירים יותר, שם יוכלו המשפחות לבלות עם בובות הכפפה האהובות מרחוב סומסום כמו ביג בירד ואלמו.

פארק אוונטורה אידיאלי לבילוי עם המשפחה, בן או בת הזוג או חברים. הוא כולל מגוון מדהים של אטרקציות מקוריות, מעוצב ביופי ומציע מופעים אותנטיים מחלקים שונים של העולם.

מחירים (כרטיסים אונליין)

סוג הכרטיסמבוגריםילדים בין 4 ל-10 וקשישים מעל 60
יום אחד55.30$48.70$
יומיים75.90$71.50$

איך מגיעים ל-PortAventura?

  • במכונית: הדרך הקלה ביותר להגיע ל-PortAventura היא על ידי שכירת מכונית בברצלונה.
  • ברכבת: אפשר לקחת רכבת לווילה-סקה או סאלו ומשם לקחת מונית ל-PortAventura.
  • שירות הסעות: ניתן להזמין שירות הסעה ממרכז העיר ברצלונה באתר הרשמי של PortAventura.

שאלות נפוצות על פארק אוונטורה

מהן שעות הפתיחה של PortAventura?
תשובה: שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה. בדרך כלל הפארק פתוח מ-10:00 בבוקר עד 18:00-24:00 בערב. מומלץ לבדוק באתר הרשמי לפני הביקור.

האם ניתן לאכול בפארק?
תשובה: כן, יש מבחר מסעדות ודוכני אוכל המגישים מנות אותנטיות מרחבי העולם כמו המבורגרים אמריקאים, טאקוס מקסיקנים, אוכל סיני ועוד.

מה הגובה המינימלי הנדרש למתקנים?
תשובה: דרישות הגובה משתנות בין המתקנים השונים. חלקם מתאימים לכל הגילאים וחלקם דורשים גובה מינימום של 1.20 מ' או 1.40 מ'. יש גם מתקנים אתגריים יותר עם דרישות גובה של 1.60 מ'.

האם יש הנחות או מבצעים על כרטיסים?
תשובה: מדי פעם מוצעות הנחות למזמינים כרטיסים אונליין מראש או בחבילות משפחתיות. כדאי להתעדכן באתר הרשמי או אצל סוכני נסיעות.

כמה זמן כדאי להקדיש לביקור בפארק?
תשובה: מומלץ להקדיש יום שלם לפחות כדי להספיק לחוות את מירב האטרקציות והמופעים. אפשר גם להשתמש בכרטיס ליומיים כדי לפצל את הביקור לשני ימים נפרדים.

באילו שפות ניתן השירות?
תשובה: שפות השירות העיקריות הן אנגלית וספרדית אבל ניתן למצוא גם שילוט ומדריכים הדוברים צרפתית, גרמנית ורוסית.

האם ישנן אטרקציות לכל המשפחה?
תשובה: בהחלט כן. יש מתקנים מתאימים לכל הגילאים, החל מילדים קטנים ועד מבוגרים הרפתקנים. גם המופעים והאזורים הנושאיים מתאימים לכל המשפחה.

האם ניתן לצאת מהפארק ולחזור באותו היום? תשובה: כן, הכרטיס מאפשר יציאה וחזרה באותו היום. פשוט תצטרכו לקבל חותמת ביציאה ולהראות אותה בכניסה מחדש.

תפריט נגישות