האם ילדים צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל?

אם אתם שואלים האם ילדים צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל, זה סימן שאף פעם לא יצא לכם לטוס עם ילדים, וזה בסדר גמור, אנו נשמח לספק לכם ידע בנושא. המשיכו לקרוא לא רק עבור המידע שבעניין, אלא גם כדי לחסוך כסף בכיס.

ילדים וביטוח נסיעות לחו"ל – חובה? 

נתחיל עם התשובה המתבקשת – החוק אינו מחייב זאת, אבל כאשר טסים עם ילדים לחו"ל חשוב במיוחד לבטח אותם ואת עצמכם מפני כל מיני גורמי סיכון שונים. החל מאיבוד כבודה ועד חלילה פציעות במהלך שהייה בחו"ל, חשוב שיהיה ניתן לקבל מענה מקיף ומהיר ככל האפשר מגורמים רפואיים שונים. כמו כן, את אותה הזמינות והמענה חשוב לקבל גם מחברת הביטוח. במילים אחרות, חשוב שיהיה ניתן להפעיל את פוליסת הביטוח כמה שיותר בקלות. לצורך העניין, בימינו ישנן חברות ביטוח נסיעות לחו"ל אשר מספקות למבוטחים כרטיסים מגנטיים שניתנים לשימוש בדיוק כמו כרטיסי אשראי. כאשר יש צורך להפעיל את הפוליסה, פשוט מגהצים את הכרטיס על מנת לשלם על עלויות רפואיות שונות.   

מדוע חשוב לבטח ילדים בביטוח נסיעות?

כל מי שאי פעם גידל ילדים או אפילו סה"כ עשה עליהם בייביסיטר יודע את הדבר הבא –  ילדים נוטים יותר להיפצע או לחלות מאשר מבוגרים. ביטוח נסיעות יכול לעזור לכסות את העלויות של טיפול רפואי, אשפוז, הטסה רפואית ועוד, וכל אלו הם אלמנטים שחשוב להביא אותם בחשבון כאשר טסים עם ילדים לחו"ל. בתוך כך, הנה כמה דברים חשוב לדעת בעת בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים:

  • כיסוי רפואי: מעבר לכך שחשוב לוודא כי הפוליסה מכסה את כל הטיפולים הרפואיים הנדרשים, חשוב לבדוק גם מהו גובה הכיסוי של ההוצאות הרפואיות.
  • כיסוי ביטול נסיעה: במקרה שילדכם חלילה חולה או נפצע לפני הנסיעה, ביטוח ביטול נסיעה יכול לעזור לכסות עלויות כרטיסים ומלונות.
  • כיסוי אובדן כבודה: ילדים נוטים לאבד את חפציהם, זה ידוע. לכן, ביטוח אובדן כבודה הוא רלוונטי כפליים כאשר מדובר בילדים. 

המלצת השוואת ביטוחי נסיעות לחו"ל 

אם אינכם בטוחים כמה עולה ביטוח נסיעות לילדים, ראו מהו מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל באתרי אינטרנט אשר כוללים בתוכם גם מחירונים שונים לצרכן, מידע נוסף ואף אופציית השוואת עלויות. לצורך העניין, לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים, כדאי להשוות מחירים בין חברות הביטוח השונות וכן לבחון מה כל חברת ביטוח מציעה לכם הלכה למעשה. ההמלצה היא לנסות להשיג 3 הצעות מחיר לכל הפחות, כאשר כל הצעה והצעה צריכה לכלול את כל הסעיפים שהיא מכסה בפוליסה שלה. 

לסיכום, כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים?

בעוד כי מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים משתנה בין החברות השונות, המחירים הממוצעים בדרך כלל ינועו בין טווחים של שקלים בודדים ליום. הביטוח עשוי לעלות בין 10 – 30 ₪ ליום, תלוי מאוד ביעד, באופי הטיול, סוגי הפעילויות שהילד לוקח בהן חלק במהלך השהייה בחו"ל מצבו הרפואי הכללי ועוד. אם אינכם בטוחים בעלויות הכרוכות ברכישת הביטוח, אנו ממליצים בחום לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. עם מחקר שוק שבטח ייקח לכם לא יותר מ-2 – 3 דקות, תוכלו מיד להבין כמה עולה הביטוח, מי הן החברות המובילות בשוק וכולי. 

תפריט נגישות