רשימת ציוד לטיסה עם תינוק – חלק ב'

כאשר מחפשים איזשהן צ'ק-ליסט של רשימת ציוד לחופשה, חשוב להבין כי טיסה עם תינוק מאוד שונה מאשר טיסה כבני זוג או לבד. רשימת ציוד לחופשה עם תינוק, יכולה לכלול המון פריטים שונים, ככה שמוטב להיערך לכך מראש ובצורה מסודרת – קראו כאן. 

רגע לפני שאתם עורכים רשימת ציוד לטיסה עם תינוק, נציין כי בכל משפחה עשויים להיות צרכים אחרים. עם זאת, ישנם פריטי ציוד אשר נחשבים כלליים ובדרך כלל נדרשים עבור כל ההורים הטריים וגם המנוסים יותר עם ילדים קודמים. בתוך כך, פריטי הציוד אשר מוגדרים MUST בכל טיסה עם תינוק הם הבאים:

  1. טיפות אוזניים: נדרשות עקב שינויים בלחץ האוויר בטיסה, מה שגורם לכאבים פוטנציאליים באוזניים.  
  2. משכך כאבים: מומלץ לברר עם רופא הילדים לגבי תרופות כמו נובימול או נורופן לילדים.
  3. משחות: מומלץ לקחת אתכם פנסטיל או משחות שונות עבור הקלה על עקיצות או כוויות.
  4. תרופות גזים: מיועד בעיקר עבור תינוקות קטנים.
  5. חיטוי: יש להביא אתכם ספריי מחטא ו\או ג'ל מחטא עבור הידיים וכן טבליות לעיקור וחיטוי בקבוקים. 

צ'ק ליסט לטיסה עם תינוק – נושאי חניה

מבחינת נושא החנייה בנתב"ג, אתם צריכים לקחת בחשבון שכיום כבר יש חניון חדש אשר ממוקם ממש ממול טרמינל 3. בפועל, זה אומר שאם אתם טסים עם ציוד תינוקות וילדים, עדיף להחנות בחניון הזה כדי להימנע מהליכות ארוכות עד הטרמינל. עם זאת, יש להביא בחשבון את העלות של חניון זה.

בהשוואה לחניונים אחרים הממוקמים בנתב"ג, החניון שממוקם ממול טרמינל 3 נחשב היקר ביותר. כדאי לדעת, בדפי הרשת יש מחשבונים אשר יודעים לחשב את עלויות החנייה בחניוני נתב"ג. כך תוכלו להחליט אם זה נכון לכם מבחינה תקציבית. אם לא, ייתכן שיהיה עדיף לקחת מונית פרטית לשדה התעופה. 

טיפים לטיסה עם תינוק – הצעות לטיסה עצמה

כאשר אתם עולים לטיסה עם תינוק, תמיד יש את החשש (המוצדק) שלתינוק לא יהיה נוח לשבת בכיסאות המטוס, מה שניתן לפתור באמצעות כיסא ייעודי לתינוקות עבור טיסות. זו כנראה ההמלצה הכי חשובה שנוכל לתת לכם. כמו כן, אנחנו ממליצים לעלות לטיסה עם הפריטים הבאים:

  • בגדים להחלפה עבור כל מקרה שלא יבוא. 
  • נשנושים וחטיפים בהתאם לגיל של התינוק.
  • שמיכות נעימות ומלטפות עבורכם ועבור התינוק.
  • שקית ניילון גדולה מספיק עבור פסולת והחלפת בגדים. 
  • מוצצים מסוגים שונים, קרם החתלה, מטליות לחות וכן חיתול בד.

ולבסוף, תמיד הקפידו על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הטוב ביותר בהתאם לגילכם, מצב הרפואי וכמובן בהתאם למדינה אליה אתם טסים. באופן כללי, השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל יכולה לחסוך עשרות וגם מאות שקלים בכיס (תלוי עם כמה ילדים טסים ואילו הרחבות ביטוח צריך).

תפריט נגישות